چانه ‌بند ضد خروپف
نوشته شده توسط : pari

 

 

چانه ‌بند ضد خروپف، با طبیعی‌ترین راه ممکن یعنی کمک به بسته بودن دهان در حین خواب، به رفع خروپف کمک کرده و خوابی عمیق و آرام را برای شما و اطرافیانتان فراهم می‌کند.

کد محصول 2401
برند اسپانیا
رنگ مشکی
جهت سفارش کالا با شماره تلفن های

021-66175760 ، 021-66177578 تماس بگیرید

 

چانه ‌بند ضد خروپف  طبیعی ترین راه درمان خروپف است که با کمک به بسته بودن دهان در حین خواب از خروپف جلوگیری کرده. یک راه حل و آسان برای درمان خروپف است. خروپف می‌تواند برای فرد و اطرافیان او بسیار آزار دهنده باشد. با استفاده این چانه بند، فرد می‌تواند با ساده‌ترین و طبیعی‌ترین راه ممکن یعنی بسته بودن دهان در حین خواب، از خروپف جلوگیری کرده و آسوده بخوابد. استفاده از این وسیله برای کسانی که عادت دارند با دهان باز بخوابند، یا افرادی که اغلب به پشت می‌خوابند، بسیار مؤثر است.

استفاده از این چانه بندها بسیار آسان است، پس از قرار دادن آن در زیر چانه و بالای سر، بند آن بسته شده و  محکم می‌شود. این چانه بند قابل تنظیم به هر صورتی می‌باشد.

در مورد کسانی که مشکل تنفس از ب خرید چانه بند ارزان ضد خروپف ینی دارند یا راه بینی آنها مسدود شده است، توصیه می‌شود به همراه چانه ‌بند ضد خروپفاز نوز ونت استفاده نمایند تا عبور جریان هوا از راه بینی بهتر انجام شود.





:: برچسب‌ها: چانه ‌بند ضد خروپف, درمان خروپف ,خرید چانه بند ارزان ضد خروپف ,سریع ترین روش درمان خروپف ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: